13. 7. 2011

# CZ/SK fotografové

objevila jsem nedávno přes humanart zajímavý e-magazín LIGHT GARDEN, na kterem jsem jednim dechem precetla zajimave clanky a dostala se k odkazujícím fotografům fotící predevsim fashion. ne že by to bylo poprvé, co mi fashion fotografie učarovala, ale v podání některých českých/slovenských (!) fotografů jsem byla úplně blown away!

přidávám několik jmen, ktere se mi vryly do paměti do přečtení tohoto článku od Evy Doškové, kterou jako fotografku mám taky ráda.

MICHAL PUDELKA
mladý slovenský talent, můj oblíbenec, známý taky v 'uměleckém-gay-duu' s Davidem Jonášem Mertou, se kterým se prezentují na blogu Michal David. jak jsem vyčetla a pochopila, Michal pracuje po celém světě a zásadně nepoužívá photoshop. to ho šlechtí, ne? jinak bych dodala, že spousta dívčin po něm jistě touží, až bych snad řekla: škoda že je gay, 'taková hezká kočička!' www



STANISLAV PETERA
objeven na humanartu via jeho úchvatnou sérii Ballerina Nation (najdete na FB nebo část na humanartu). Prostě dokonalé. Máloco mě poslední dobou ve fotce opravdu uchvátilo. tohle ano. a když jsem shlédla další fotky, byla jsem z toho celá zkoprnělá. kéž bych uměla toto médium zvládat alespoň zpoloviny tak jako on. Narozdíl od Pudelky si fotky očividně prošly dlouhou cestu photoshopem, ale to je přeci taky umění, ovládat tuto sedmihlavou saň. já sama to teda sotva zvládám. spíš teda ne.
Ani Petera není sedumdesátiletý stařík se Zenitem.je to mladý muž, co si udělal jméno po světě a v Čechách jeho fotky můžeme vidět v časopisech jako např. Dolce Vita. www
http://stanislavpetera.net/fashion/petra-mechurova-desert-queen/poust-1.jpg

BENEDIKT RENČ
další muž, který obdivuhodně zvládá světlo a postproces. máte můj nehynoucí obdiv pane! nevím, co víc bych dodala, nejlepší vizitkou budou jeho fotky, které vás stoprocentně taky dostanou. www
http://www.benediktrenc.com/vx/wp-content/gallery/fashion_chemicalattack_dolcevitamagazine/thumbs/thumbs_5.jpg
fotografie jsem si s dovolením propůjčila z webů uvedených autorů

Žádné komentáře:

Okomentovat

česky/english/español